گزارش وضعیت تبلیغات را راه اندازی می کند
نوشته شده توسط : amir

براساس تحقیقات WFA ، عملکرد آگاهی آگهی دهنده را جلب می کند ، زیرا آگاهی نظرات مختلفی را به دست می آورد

تبلیغ کنندگان درمورد نیاز به پشتیبانی نمایندگی ابهام ندارند ، تلاش های مسکن بر محتوای خلاقانه ، سریع ، کم هزینه ، کوتاه و تأثیرگذار متمرکز است. تبلیغ کنندگان چندملیتی به طور فزاینده ای از عملکرد فعالیت پاسخ خود رضایت دارند ، این امر به منظور ایجاد انگیزه در مصرف کنندگان و اقدام به خرید آنها ضمن ارائه بررسی های متفاوت تر در مورد اثربخشی پیام های ارتباطی آنها ، انجام می شود.

وضعیت آگهی تبلیغاتی ، که در 18 ژوئن در جشنواره تبلیغات کن با کمک رپورتاژ آگهی گروه اکونومیست راه اندازی شد ، نشان داد که در حالی که 30٪ معتقد بودند که اثربخشی عملکرد طی 5 سال گذشته "به طرز چشمگیری" افزایش یافته است ، اما تنها 8٪ برای بالاترین قیف همین حرف را می زنند.

به طور کلی ، 72٪ از پاسخ دهندگان گفتند که پیام های پایین قیف خرید از نظر کارآیی طی پنج سال گذشته بهبود یافته اند ، اما تنها 43٪ همان عملکرد "قیف بالاتر" را گفته اند و 37٪ از نظرسنجی ها گفته اند که اثربخشی کاهش یافته است.

با وجود این ، بیشتر تبلیغ کنندگان همچنان سرمایه گذاری خود را بر روی آگاهی متمرکز می کنند. تمرکز هزینه برای بیشتر پاسخ دهندگان بر روی فعالیت های "قیف بالا" است ، با 55٪ که می گویند بیشتر سرمایه گذاری آنها در یک فعالیت طراحی شده برای افزایش آگاهی از برند است. 31٪ به طور مساوی بین آگاهی و عملکرد پایین قیف و 7٪ بیشتر در پیام ها و کانال های عملکرد سرمایه گذاری کرده اند.

نتایج بر اساس یک نظرسنجی آنلاین از اعضای WFA در ژوئن 2019 انجام شده است. بیش از 100 نفر از 70 شرکت در 15 گروه از جمله FMCG ، خودرو ، غذا ، الکل ، فناوری و دارایی پاسخ دادند. در مجموع ، شرکت های پاسخ دهنده سالانه نزدیک به 115 میلیارد دلار صرف رسانه و بازاریابی می کنند.

پاسخ دهندگان نظرسنجی گزارش دادند که علی رغم شرایط کند اقتصادی در بسیاری از بازارها ، سرمایه گذاری در تبلیغات طی 12 ماه گذشته 43 درصد از پاسخ دهندگان افزایش یافته است. پانزده درصد افزایش قابل توجهی را گزارش کردند و 28 درصد گفتند که "مقداری بیشتر" است.

رپورتاژ آگهی فارسی کلاب

طی 5 سال ، 49٪ افزایش را گزارش دادند که 27٪ گفتند سرمایه گذاری بسیار بیشتر و 22٪ تا حدودی بیشتر است. طی 5 سال گذشته هیچ تغییری در 9٪ گزارش نشده است.

با این حال ، افزایش سرمایه گذاری در تبلیغات به طور خودکار عملکرد را بهبود نمی بخشد ، با کسانی که احساس می کردند اثربخشی تبلیغات عقب نشینی می کنند سرزنش سرزنش شده (63٪) ، افزایش سهولت جلوگیری از تبلیغات (53٪) ، کاهش دسترسی (42٪) و کاهش اعتماد به نفس در تبلیغات ( 39٪)

برای غلبه بر این چالش ها ، شرکت کنندگان بر سرمایه گذاری در تجارت الکترونیکی ، تبلیغات خودکار ، محل فروش و تبلیغات آفلاین تمرکز کردند. تجارت الکترونیکی به عنوان اولویت اصلی توسط 28٪ از پاسخ دهندگان ذکر شد و 30٪ دیگر گفتند که این یک اولویت بالا است در حالی که برنامه ها - شامل جستجو ، شبکه های اجتماعی و نمایش - با 26٪ و 47٪ از پاسخ دهندگان دارای اولویت بالا ارزیابی می شوند.

تبلیغات اینترنتی

اولویت های آینده شامل مناطقی است که در حال حاضر توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند - IOT ، audio ، VR ، AR. برنامه سه ساله بر اهمیت مداوم داده ها و برنامه ها و همچنین اهمیت فزاینده بازاریابی تأثیرگذار تأکید داشت. پنجاه درصد پاسخ دهندگان گفتند که داده ها منطقه ای است که به طور چشمگیری افزایش می یابد ، با نرم افزار خودکار با همان معیار 27٪ در رتبه دوم قرار می گیرد و بازاریابی اینفلوئنسر از 11٪ پشتیبانی را به خود جلب می کند.

برعکس ، به نظر می رسد تبلیغات برتر ، هیستری فعلی در مورد مقیاس انتقال به مسکن را رد می کنند. آنها فقط یک منطقه را نشان دادند که در آن شرکت بیش از برون سپاری ، اجرای سریع و کم هزینه خلاقیت در شرکت وجود دارد. سایر مناطق احتمالاً تحت تأثیر مسکن شامل بازاریابی محتوای فرم کوتاه و بازاریابی تأثیرگذار است.

آژانس ها احتمالاً از افزایش هزینه ها در مناطقی مانند خرید رسانه های سنتی که 45٪ انتظار دارند هزینه های قابل توجهی بیشتر و 30٪ برای هزینه های بیشتری در دوازده ماه آینده هزینه کنند ، بهره مند می شوند. مناطق دیگری که احتمالاً کمتر تحت تأثیر مسکن شبانه قرار خواهند گرفت شامل خلاقیت بزرگ بلیط ، برنامه ریزی رسانه های سنتی ، استراتژی خلاقانه و جستجوی خودکار است که بیش از 50٪ پاسخ دهندگان انتظار دارند بیشترین هزینه ها را در خارج از کشور داشته باشند.

سرانجام ، شرکت کنندگان همچنین چشم انداز خود را برای پنج سال آینده برجسته کردند:


تبلیغات نیاز به متقابل دارند: هفتاد و هفت درصد از جمله "در آینده ، آگهی نیاز به مبادله ارزش / متقابل دارد" را پشتیبانی می کنند.
مارک های DTC الهام بخش است: دومین عبارت معروف "مستقیم به مارک های مصرف کننده است که به تبلیغ دهندگان سنتی بزرگ القا می کند تا روش های جدید و بهتری برای ارتباط با مخاطبان خود پیدا کنند." 34٪ کاملاً موافق و 39٪ نیز تا حدودی موافق بودند.
تبلیغات سنتی اینجا هستند تا بمانند: پاسخ دهندگان عمدتاً با این فرض که در عرض پنج سال تبلیغات متداول وجود نداشته باشد ، مخالف هستند. فقط 8٪ کاملاً با این جمله موافق هستند: "با نگاهی به پنج سال آینده ، می توانم جهانی را بدون قالب های تبلیغاتی سنتی تصور کنم." 28 درصد به شدت مخالف و 34 درصد به شدت مخالف بودند.

چه فرقی دارد.
بازاریابان در مورد مشکلات خود وسواس دارند: 67 درصد موافقت کردند که این صنعت با هزینه های اولویت دادن به مصرف کننده ، وسواس خود را نسبت به مشکلات خود گرفته است.
هدف از برند اغلب فاقد اعتبار است: 65 درصد موافق این اظهار نظر هستند که بیشتر نمونه های هدف برند با توجه به اینکه فاقد اصالت هستند ، با مصرف کننده مطابقت ندارند ، 19 درصد کاملاً موافق هستند

"به عنوان یک صنعت ، ما اغلب تمایل داریم که روندهای کلی جدید را اغراق کنیم ، بنابراین این یک گل سرسبد مفید از بسیاری از بهترین مارک های جهان است. خوش بینی زیادی در مورد اثر بخشی برخی سهام پاسخ مستقیم وجود دارد ، اما مارک ها به طور فزاینده ای با مشکلات ازدحام و انسداد مواجه هستند. تبلیغات و کاهش دسترسی و اعتماد به تبلیغات. "مدیر عامل WFA استفان لورک گفت:" همچنین یک یادآوری جدی وجود دارد که علی رغم صحبت در مورد مسکن ، شرکای آژانس شرکای مهم در دستیابی به اهداف برند باقی می مانند. "

"آنچه ما از این نظرسنجی دور می کنیم این است که ما نیازهای کوتاه مدت و ایجاد مارک را در بلند مدت متعادل می کنیم. البته ، ما باید آتش را ادامه دهیم. و همچنین ما نیاز به جنگل کاری مجدد با تمرکز بر آینده داریم. تبلیغات با افزایش پیچیدگی مخاطبان و رسانه ها تغییر می کند. رسانه و فناوری ما باید درختانی مناسب برای تغییرات آب و هوایی پرورش دهیم. "مارک کربس ، مدیر ارشد بازاریابی گروه اکونومیست" گفت: "ما باید موانع آتش سوزی ، سیستم های آبیاری ایجاد کنیم و نهال های خود را برای یک صنعت غنی و پر رونق پرورش دهیم."

منبع سایت





:: برچسب‌ها: تبلیغات اینترنتی چیست , تبلیغات اینترنتی رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: